رفتن به نوشته‌ها

7 نکته برای طراحی وب سایت عکاسی خیره کننده

مهارت در عکاسی نیازی به مهارت در طراحی وب ندارد. اگر به فکر ایستگاه های F ، عمق میدان و ایجاد تعادل در فضای خالی به طور مداوم هستید ، احتمالاً نگران مواردی مانند تجربه کاربر ، پیمایش وب سایت یا دعوت به عمل نیستید. اما اگرچه نادیده گرفتن طراحی وب تاثیری در کیفیت عکس های شما نخواهد داشت ، اما مطمئناً بر کیفیت طراحی وب سایت عکاسی شما تأثیر می گذارد.

وب سایت های عکاسان اغلب درگاه مشتریان جدید و کار بیشتری هستند. اگر سایت شما فرعی است ، ممکن است واقعاً در حال از دست دادن تجارت باشید ، نیازی به ذکر فرصت های از دست رفته در مارک تجاری شخصی و نام بردن از آن نیست. بنابراین اگر می خواهید یک دوره خرابی ایجاد وب سایت های خوب ایجاد کنید ، در زیر 7 نکته سریع و کاربردی برای طراحی وب سایت عکاسی ارائه می دهیم که مشتریان شما آن را دوست دارند.

Screenshot of photography website design for Jonathan Glynn Smith

1. گالری ها را بر اساس موضوع جدا کنید

یک اشتباه رایج در وب سایت های عکاسی این است که یک بخش “گالری” را با تمام کارهای خود اختصاص دهید. اما از آنجا که محتوای اصلی سایت شما تصاویر است ، قرار دادن همه آنها در یک مکان ضد شهودی است. تصور کنید اگر آمازون همه اقلام خود را در یک گروه “محصولات” واحد تنظیم کند.

در عوض ، گالری های خود را به تم تبدیل کنید. اگر در چند نوع مختلف عکاسی تخصص دارید یا از موضوعات خاصی طرفداری می کنید ، مکان خوبی برای شروع است. به عنوان مثال ، تیلر اسمیت در زیر گالری های خود را توسط هر دو صنعت (“تجارت الکترونیکی”) و موضوع (“سگ”) شکسته است.

این نه تنها هضم گالری عکس های شما را آسان می کند ، بلکه به ناوبری نیز کمک می کند. برخی از بازدید کنندگان شما از قبل می دانند که چه می خواهند ، بنابراین اجازه دهید بدون هیچ سردرگمی مستقیماً به آنجا بروند. به عنوان مثال ، اگر کسی علاقه داشت جیلز کلمنت را برای کارهای منظره خود استخدام کند ، می تواند بدون اتلاف وقت مستقیم به گالری “زمین” او برود.

عکس صفحه از طراحی وب سایت عکاسی برای Giles Clement
از طریق جیلز کلمنت
عکس صفحه از طراحی وب سایت عکاسی برای تایلر اسمیت
از طریق تایلر اسمیت
2. چربی را کوتاه کنید

گالری های وب سایت عکاسی بی شباهت به گالری های آجر و ملات نیستند. در هر دو مکان شما می خواهید فقط بهترین موارد خود را به نمایش بگذارید – نمایش بیش از حد زیاد بینندگان ، تقطیر بهترین کار شما و خطر کمبود اتاق!

به خصوص اگر از وب سایت عکاسی خود به عنوان نمونه کار استفاده می کنید ، می خواهید بهترین کار و فقط بهترین کار خود را به نمایش بگذارید. کوتاه و شیرین تأثیر بیشتری نسبت به کشیده و متوسط ​​دارد.

با مرور وب سایت ها برای عکاسان ، بخشهای زیادی مانند “مجموعه های شخصی” یا “آثار برگزیده” را می بینید (آلن شالر در زیر). این یک استراتژی خوب برای نمایش بهترین موارد شماست و همچنین می تواند در از بین بردن گالری های شما که در بالا ذکر شد ، کمک کند.

از منظر عملی تر ، داشتن کل تصاویر کمتر به این معنی است که می توانید تصاویر کوچک موجود را بزرگ کنید ، راهی عالی برای به دست آوردن تصاویر بیشتر. اگر می توانید به اندازه کافی چربی برش دهید ، حتی می توانید گالری های تصویر تمام صفحه مانند Grace Chuang را میزبانی کنید – اما گالری های تمام صفحه با اسلایدهای بیشتری که باید کلیک کنید ، کارایی کمتری دارند.

عکس صفحه ای از طراحی وب سایت عکاسی برای آلن شالر

از طریق آلن شالر
عکس صفحه از طراحی وب سایت عکاسی برای سانز لنا
از طریق عکاسی سانز لنا
عکس صفحه از طراحی وب سایت عکاسی برای Grace Chuang
از طریق گریس چوانگ
3. اهداف خود را در اولویت قرار دهید

طراحی وب فقط مربوط به شکل ظاهری یک سایت نیست ، بلکه شامل چگونگی عملکرد سایت است. طراحان وب هوشمند می توانند از تنظیمات سایت برای تأثیرگذاری در تصمیم گیری بازدیدکنندگان ، تشویق اقدامات خاص و حتی بهبود فروش استفاده کنند. اما قبل از انجام هر یک از این موارد ، باید بدانید که اولویت های شما چیست.

هدف اصلی وب سایت عکاسی شما چیست؟ جذب مشتری جدید؟ چاپ می فروشید؟ نمونه کارها را به مشتریان احتمالی نشان می دهید؟ تحت تأثیر موزه داران و مدیران هنری گالری هنری؟ ترتیب اولویت بندی این اهداف ، بهترین استراتژی های طراحی وب برای استفاده در سایت شما را تعیین می کند.

به عنوان مثال ، یکی از اهداف Adrieana Blazin این است که مردم را مجبور به عضویت در خبرنامه خود کند ، بنابراین او در هر صفحه یک صفحه دعوت برای خبرنامه را در پایین صفحه قرار داده است – این نوع قرار گرفتن در معرض مکرر در فضای ظریف تمایل به تبدیل را افزایش دهید. دانیلو و شارون بیشتر تجارت گرا هستند ، بنابراین آنها می خواهند کار خود را با عروسی واقعی در اولویت قرار دهند ، به همین دلیل این تنها گالری عکس است که شامل آن می شود. از طرف دیگر ، آملیا آلن همه چیز در مورد فروش چاپ است ، بنابراین فروشگاه آنها گزینه برتر ناوبری است.

عکس صفحه از طراحی وب سایت عکاسی برای Adrieana Blazin
از طریق عکاسی Adrieana Blazin
عکس صفحه از طراحی وب سایت عکاسی برای دانیلو و شارون
از طریق دانیلو و شارون
عکس صفحه از طراحی وب سایت عکاسی برای آملیا آلن
از طریق آملیا آلن
4. با صفحه About خود سمت انسانی خود را نشان دهید

به خصوص برای رویدادهای شخصی مانند عروسی ، افراد نمی خواهند افراد غریبه را استخدام کنند. هرچند کمی متناقض است ، زیرا چند نفر با یک عکاس حرفه ای دوست هستند؟ راه حل این Catch-22 خاص در صفحه About – فضای موجود در وب سایت های عکاسی برای معرفی خود است.

از صفحه About خود استفاده کنید تا کمی درباره خود صحبت کنید و جزئیات شخصی را به اشتراک بگذارید. باز هم ، کوتاه و شیرین بهتر است – هیچ کس نمی خواهد زندگی نامه یک غریبه را بخواند. اما در چند پاراگرافی که دارید سعی کنید جنبه انسانی خود را نشان دهید. اگر مشاغل مستقلی دارید ، این مکان همچنین مکان مناسبی برای درج مشتری یا نشریات قبلی خود است ، مانند لارا جید و دیانی چن ، یا حتی می توانید یک بخش “حقایق جالب” مانند ماروین لی را در آن بگنجانید.

مهم نیست ، حتماً کلمات کلیدی SEO را به ویژه موقعیت جغرافیایی و تخصص خود بگنجانید. در زیر بیشتر درباره SEO صحبت خواهیم کرد.

عکس صفحه از طراحی وب سایت عکاسی برای Deanie Chen
از طریق دینى چن
عکس صفحه از طراحی وب سایت عکاسی برای لارا جید
از طریق لارا جید
عکس صفحه از طراحی وب سایت عکاسی برای ماروین لی
از طریق ماروین لی
5. تمام اطلاعات تماس خود را وارد کنید

در معرض بیان موارد واضح ، از جمله اطلاعات تماس

در سایت شما برای راه اندازی مشاغل عکاسی ضروری است. اطلاعات تماس یک هدف دوگانه دارد: از یک جهت ، به بازدید کننده اجازه می دهد در واقع برای تجارت با شما ارتباط برقرار کند ، اما به همان اندازه مهم ، انسان بودن شما را نیز اثبات می کند. استخدام شخصی از اینترنت ترسناک است ، بنابراین دیدن یک شماره تلفن یا خبرمایه پرجمعیت رسانه های اجتماعی می تواند برخی از ترس از اینکه هنوز فعال هستید یا حتی وجود خود را کاهش دهد.

عکس صفحه از طراحی وب سایت عکاسی برای اریک ریان اندرسون

از طریق اریک رایان اندرسون
از آنجا که بازدیدکنندگان شما ترجیحات مختلفی دارند ، شما می خواهید تا آنجا که می توانید اطلاعات تماس را در اختیار همه قرار دهید. حتما ایمیل ، شماره تلفن و پیوندهای خود را به تمام رسانه های اجتماعی خود ارائه دهید. ذکر شهر یا شهر خود نیز بسیار مهم است زیرا به بازدیدکنندگان می گوید شما در کجا فعالیت می کنید – اغلب افراد برای تهیه گزارش از رویدادها به دنبال عکاسان محلی هستند.

اطلاعات تماس خود را در جایی نمایش دهید که به خود شما بستگی دارد. بسیاری از عکاسان اطلاعات تماس خود را در صفحه About خود آورده و برگه “مخاطبین” را برای ارسال پیام مستقیم از طریق وب سایت رزرو می کنند. روش دیگر ، پدرو اولیویرا شماره و ایمیل خود را در پایین صفحه اصلی نگه می دارد تا مردم هرگز مجبور نباشند برای تماس با او دور باشند.

عکس صفحه از طراحی وب سایت عکاسی برای Pedro n the World
از طریق پدرو جهان
عکس صفحه از طراحی وب سایت عکاسی برای Deb Schwedhelm
از طریق دب شولهلم
6. تمرکز بر سئو

سئو یکی از مناطقی است که افراد زیادی از آن اطلاع ندارند مگر اینکه اغلب با وب سایت ها کار کنند. اگرچه برای عکاسان ، این یک مهارت مهم است که می توانند از طراحی وب سایت عکاسی خود بیشترین بهره را ببرند.

برای عکاسان محلی ، یکی از مهمترین کلمات کلیدی SEO موقعیت مکانی است. شما می خواهید تا آنجا که ممکن است از شهر ، شهرستان ، ایالت / استان و زمین های مورد علاقه خود استفاده کنید – به این ترتیب افرادی که به دنبال این نام های خاص هستند سایت شما را مشاهده می کنند. به همین دلیل ، شما همچنین می خواهید تخصص خود را ذکر کنید. اگر عکاس عروسی هستید ، تا آنجا که ممکن است از کلمات مربوط به عروسی استفاده کنید.

گذشته از صفحه About شما ، وبلاگ ها یک روش عالی برای کار ارگانیک با کلمات کلیدی SEO هستند. آنها نه تنها به جذب بازدیدکنندگان جدید به سایت شما کمک می کنند ، بلکه فرصتی را برای نشان دادن جنبه های انسانی شما فراهم می کنند – نیازی به ذکر نیست که باعث افزایش زمان بازدیدکنندگان در سایت خود می شوید ، که به نوبه خود به سئو سایت شما حتی بیشتر کمک می کند.

کریستینا ماری ، عکاسی از عروسی ، با کلماتی مانند “عروسی” و “نامزدی” و حتی “غروب آفتاب” با عناوین وبلاگ خود کار می کند تا به سایت خود کمک کند تا وقتی مردم این کلمات را جستجو می کنند ، ظاهر شود. اگر سبک مینیمالیستی بیشتری می خواهید ، می توانید توضیحات متنی مختصر را در زیر عکس های خود قرار دهید. به عنوان مثال ، ویل برمریج در هر دو مکان و موضوع در یک توضیح سریع یک خطی کار می کند.

و از آنجا که تصاویر زیادی را میزبانی می کنید ، فراموش نکنید که متن alt را برای هر یک قرار دهید. این مکان ایده آل برای کار در کلمات کلیدی است.

عکس صفحه از طراحی وب سایت عکاسی برای عکاسی کریستینا ماری
از طریق عکاسی کریستینا ماری
عکس صفحه از طراحی وب سایت عکاسی برای Gavin Gough
از طریق گاوین گوف
عکس صفحه از طراحی وب سایت عکاسی برای ویل برمریج
از طریق ویل برمریج
7. علامت های آبی را فراموش کنید

هیچ کس علامت های آبی را دوست ندارد – نه بینندگان ، نه عکاسان. آنها حواس خود را از جریان بصری تصویری که کاملاً به جریان بصری بستگی دارد ، منحرف می کنند. اگر می خواهید مهارت عکاسی خود را به نمایش بگذارید ، علامت های آبی فقط توانایی های شما را تضعیف می کنند. به طور خلاصه ، معایب علامت های آبی بیش از مزایای آن است.

عکس صفحه از طراحی وب سایت عکاسی برای Adam Bird Photography
تصویر دارای یادداشت حق چاپ از طریق عکاسی Adam Bird
“آیا مردم عکاسی من را نمی دزدند؟” شما می دانید چه … شاید آنها خواهند کرد. اما اگر کسی بخواهد تصویر شما را بدزدد ، آیا واقعاً فکر می کنید که یک علامت علامت از ادامه کار جلوگیری کند؟ برای اطمینان از اینکه آنها نمی توانند آن را دستکاری کنند ، باید علامت را روی مرکز تصویر گچ کنید ، اما در این صورت درمان از بیماری بدتر است.

اگر نگران آن هستید ، روش های دیگری نیز برای محافظت از کار شما وجود دارد. به عنوان مثال ، اگر سعی کنید تصویر را از وب سایت کپی کنید ، Adam Bird Photography اطلاعات مربوط به حق چاپ را نمایش می دهد.

یا اطلاعات کپی رایت را با استفاده از متن ظریف در مکانی که به راحتی قابل رویت است قرار دهید. فقط به گوشه پایین سمت چپ سایت Nukem نگاه کنید.

عکس صفحه از طراحی وب سایت عکاسی برای Nukem
از طریق Nukem
عکس صفحه از طراحی وب سایت عکاسی برای Liller Photo
از طریق عکس لیلر
وب سایت عکاسی کاملاً ایده آل شما چگونه است؟

همه می توانند عکس بگیرند اما همه نمی توانند عکس خوبی بگیرند. به همین دلیل آنها شما را استخدام می کنند. با این منطق ، چقدر در ساخت یک وب سایت خوب اطمینان دارید؟ مطمئناً ، وب سایت های عکاسی تقاضای زیادی ندارند ، اما اگر می خواهید از کامل و بهینه بودن آن برای تجارت اطمینان حاصل کنید ، یک طراح وب حرفه ای را استخدام کنید تا سایت شما را برای شما بسازد.

https://99designs.com/blog/tips/photography-website-design/

منتشر شده در آموزش طراحی سایت

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *