رفتن به نوشته‌ها

افزونه وردپرس Google Web Stories با قابلیت جاسازی به روز شده است

افزونه وردپرس Google Web Stories با قابلیت جاسازی به روز شده است

با به روزرسانی افزونه وردپرس Googles Web Stories ، قرار دادن Web Stories در صفحات وب آسان تر است.

گوگل افزونه رسمی Web Stories خود را برای وردپرس با قابلیت تعبیه محتوا در صفحات وب به روز کرده است.

از زمان راه اندازی افزونه Web Stories ، ابزارهای قدرتمندی برای ایجاد آن ارائه شده است ، اما کاربران هنگام جاسازی محتوایی که ایجاد کرده اند ، خود به تنهایی عمل می کنند.

دارندگان سایت وردپرس اکنون می توانند Web Stories را ایجاد کرده و با استفاده از همان ابزار جاسازی کنند. این به روز رسانی همچنین امکان تعبیه Web Stories را از سایت های دیگر فراهم می کند.

افزونه وردپرس Google Web Stories با قابلیت جاسازی به روز شده است

علاوه بر جاسازی راحت تر ، به روزرسانی پلاگین امکان تلفیق Web Stories در روند سفارشی سازی موضوع را فراهم می کند و اکنون می توان از آنها با Classic Editor استفاده کرد.
در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه جاسازی Web Stories با استفاده از افزونه آورده شده است.

داستانهای وب بلوک گوتنبرگ
برای قرار دادن Web Stories در صفحات وب WordPress با درج بلوک Web Stories شروع می شود.

افزونه وردپرس Google Web Stories با قابلیت جاسازی به روز شده است

این بلوک به صاحبان سایت ها سه گزینه برای تعبیه داستان های وب در یک صفحه وب یا پست وبلاگ را می دهد:

آخرین داستان ها: آخرین داستان ها را با گزینه های فیلتر و مرتب سازی نمایش دهید. با انتشار داستان های جدید ، لیست به طور خودکار به روز می شود.
Selected Stories: لیستی از داستان های انتخاب شده را نمایش دهید.
Single Story: با ارائه URL یک داستان واحد را در آن قرار دهید.
سپس از صاحبان سایت خواسته می شود تا نحوه نمایش داستانهای وب خود را انتخاب کنند. گزینه ها یک چرخ فلک ، یک شبکه یا یک لیست است.

این بلوک جدید Web Stories اجازه می دهد تا داستان ها در هرجایی که بلوک ها استفاده می شوند نمایش داده شوند.

افزونه Web Stories WordPress ادغام داخلی را برای تمام مضامین پیش فرض اصلی وردپرس فراهم می کند. چندین تم شخص ثالث نیز یکپارچه سازی Web Stories را ارائه می دهند ، از جمله تم Astra ، Neve Theme و Newspack.
این ممکن است دارندگان سایت بیشتری را به استفاده از Web Stories ترغیب کند ، که می تواند روشی موثر برای متنوع کردن منابع ترافیک ارگانیک باشد.

Web Stories در نتایج جستجو و اخیراً Google Discover ظاهر می شود. این به صاحبان سایت راه بیشتری می دهد تا محتوای آنها در سراسر Google پیدا شود.

به این فکر کنید که چقدر عالی است که سایتی بر صفحه اول نتایج جستجو با Web Stories و محتوای سنتی وب تسلط داشته باشد.

Web Stories در حال حاضر در Google Search & Discover در ایالات متحده ، هند و برزیل ظاهر می شود. وکیل مدافع جان مولر اظهار داشته است که اگر سایت های بیشتری از آنها استفاده کنند ، ممکن است Web Stories در کشورهای بیشتری گسترش یابد.
برای دارندگان سایتهایی که مطمئن نیستند Web Stories را به استراتژی بازاریابی محتوای خود اضافه کنند ، به این راهنمای Web Stories برای بازاریابان نوشته شده توسط هلن پولیت مراجعه کنید. به احتمال زیاد به اکثر سالات مردم در مورد مزایای استفاده از این قالب محتوا پاسخ خواهد داد.

برای برخی از نکات نه چندان واضح SEO در مورد استفاده از Web Stories ، به این راهنما از Brodie Clark مراجعه کنید. این به دارندگان سایت می آموزد که چگونه کارهایی مانند افزودن داده های متا و نشانه گذاری طرح و نحوه پیگیری عملکرد Web Stories را در Google Analytics انجام دهند.

در آخر ، صاحبان سایت باید توجه داشته باشند که کیفیت Web Stories هنگام ظاهر شدن در نتایج جستجو اهمیت دارد. Google صریحاً به دارندگان سایت نسبت به استفاده از Web Stories به عنوان تیزرنگ برای سایر مطالب هشدار داده است و می گوید این موارد در نتایج جستجو رتبه بندی نمی شوند.

https://www.searchenginejournal.com/google-web-stories-wordpress-plugin-updated-with-embedding-capabilities/403597/

منتشر شده در آموزش طراحی سایت

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.