رفتن به نوشته‌ها

قیمت لایسنس سی پنل

به جهت استفاده از امکانات کنترل پنل سی پنل برای مدیریت سرور و اختصاص فضای میزبانی به کاربران، باید لایسنسی را خریداری و روی IP سرور تنظیم کنیم. برای تهیۀ این لایسنس باید پول پرداخت کنیم و به صورت ماهیانه تمدیدش کنیم. که در اصل هزینه خرید لایسنس سی پنل، همان هزینه ای است که باید برای استفاده از نرم افزار cPanel / WHM پرداخت نماییم. اگر شما هم قصد خرید لایسنس سی پنل را دارید، با ما همراه باشید تا قیمت لایسنس سی پنل را با هم بررسی کنیم.

بسته به اینکه شما لایسنس سی پنل را از کجا خریداری کنید، یا فروشنده نمایندۀ دست چندم شرکت سی پنل باشد، قیمت ممکن است فرق داشته باشد. مثلاً نماینده های مستقیم شرکت سی پنل که به طور مستقیم از خود این شرکت نمایندگیِ فروش گرفته اند، قادرند با کمترین قیمت لایسنس سی پنل را به دست شما برسانند. این قبیل فروشنده ها معمولاً قیمت های به صرفه تری دارند. البته در برخی حالات هم ممکن است به دلیل شرکتی بودن و هزینه های کارمند و غیره، قیمت لایسنس های خود را به دلیل پشتیبانیِ شرکتی افزایش دهند. البته باید گفت کیفیت لایسنس های اورجینالی که تهیه می کنید، زیاد تفاوت ندارد و وقتی از پشتیبانی سخن به میان می آید، منظور رسیدگی هر چه سریعتر در مواقعی است که مشکلی برای لایسنس ما پیش می آید.

این موضوع مربوط به خرید لایسنس های اورجینال بود که از نظر هزینه ای، بسته به سرور مجازی یا اختصاصی از ۶۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان متفاوت خواهد بود. این قبیل لایسنس ها دارای پشتیبانی فنی از طرف خود شرکت سی پنل هم هستند. البته باید دقت داشت که به دلیل ایران توسط شرکت سی پنل، علاوه بر اینکه این نوع پشتیبانی برای سرورهایی که دارای دامنه های ir و ایرانی هستند وجود ندارد، حتی باعث غیرفعال شدن لایسنس هم می شود! پس در این شرایط باید بسیار دقت داشت و از ترفندهای استفاده کرد تا از این غیرفعال شدن لایسنس جلوگیری شود.

اما در شرایطی که از تحریم سی پنل و قیمت های بسیار بالای لایسنس سی پنل هراس دارید، بهترین کار خرید لایسنس های اشتراکی ارزان قیمت است. این لایسنس ها از نظر کیفیت بسیار خوب عمل می کنند و قیمت به مراتب بهتری دارند. معمولاً قیمت آنها از ۱۰ هزار تومان شروع شده و شاید تا ۲۰ هزار تومان هم ختم شود.

قیمت لایسنس سی پنل
قیمت لایسنس سی پنل

ماهیت لایسنس اشتراکی به این صورت است که به صورت اشتراکی بین چندین سرور می توان از آنها استفاده کرد. به همین دلیل قیمت آنها بسیار کمتر از حالت عادی خواهد شد. این نوع لایسنس ها دارای یک هزینه راه اندازی هم هستند و برای تغییر آی پی شان هم محدودیت دارند. به طوری که شما دائماً قادر به تغییر IP نیستید. بلکه باید با دقت اقدام به مدیریت سرور خود از نقطه نظر تغییر آی پی کنید. ولی در هر صورت نگران این موضوع نباید بود.

این ارائۀ مختصری از قیمت لایسنس سی پنل بود. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است به صفحه سفارش لایسنس رفته و توضیحات بیشتر و کامل تر را مطالعه نمایید.

webnology.ir

منتشر شده در آموزش طراحی سایت

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *