رفتن به نوشته‌ها

خرید لایسنس اشتراکی سی پنل

خرید لایسنس اشتراکی سی پنل

نصب و فعال سازی لایسنس سی پنل برای بهره برداری از تمامی امکانات این کنترل پنل لازم و ضروری است. از آنجایی که برای داشتن لایسنس باید هزینه کرد و این هزینه برای خیلی از مدیران سرورها زیاد می باشد، راه کارهای جایگزین خوبی برای کاهش قیمت خرید لایسنس سی پنل وجود دارد. از جمله خرید لایسنس اشتراکی سی پنل ، که نوعی از لایسنس است که به دلیل استفادۀ اشتراکی روی چندین سرور قیمت سرشکن شده و با کمترین قیمت می توان مبادرت به استفاده از کنترل پنل cPanel روی سرورهای لینوکس نمود.

خرید لایسنس اشتراکی سی پنل
خرید لایسنس cPanel ارزان

برای خرید این دست لایسنس ها باید از جاهای مطمئنی اقدام نمود. چون ممکن است با پرداخت هزینۀ یک لایسنس اشتراکی، کیفیت سرویس ارائه شده آن قدر پایین باشد که سبب خراب شدن سایت های شما روی سرور شود! همیشه باید توجه به کیفیت سرویس خریداری شده داشته باشید. با جستجو در وب برای یافتن فروشندگان لایسنس اشتراکی سی پنل، به سایت های مختلفی برخورد خواهید کرد که به شما وعدۀ فروش لایسنس با کیفیت را می‌دهند. اما شاید نتوان به همۀ آنها اطمینان کرد. اگر فرض کنید که سرور شما در ماه تنها چند ساعت به دلیل مشکلات لایسنس دچار قطعی و اختلال گردد، همین امر شما را مجاب می کند که در خرید لایسنس اشتراکی سی پنل نهایت دقت را داشته باشید.

بنا به دلایل مذکور، برای خرید لایسنس اشتراکی cPanel پیشنهاد ما سایت Webnolog.net می باشد. با خرید لایسنس اشتراکی از وبنولوگ، علاوه بر دریافت بهترین کیفیت لایسنس اشتراکی، با هزینۀ کمتر سود بیشتری خواهید داشت. برای این منظور کافی است وارد صفحه سفارش لایسنس اشتراکی شوید. دقت داشته باشید که علاوه بر لایسنس اشتراکی سی پنل، لایسنس های دیگر سرویس ها هم قابل سفارش هستند. پس از پرداخت صورت حساب، لایسنس روی آی پیِ سرورِ شما فعال شده و دستور العمل فعال سازی آن هم ارسال می شود.
webnology.ir/

منتشر شده در آموزش طراحی سایت

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *