رفتن به نوشته‌ها

یک چهارم سایت های دنیا با وردپرس

شاید به راستی روزهای بسیار بزرگی برای همه توسعه دهندگان، علاقه مندان و کاربران سیستم های مدیریت محتوای متن باز باشد که، سیستم متن باز مدیریت محتوای وردپرس یک چهارم فضای وب را در اختیار دارد.

طبق آمارگیری انجام شده توسط W3Techs بر اساس دو شاخصه کاربرد و سهم از بازار انجام شده است

سیستم مدیریت محتوای متن باز وردپرس در 58.7% همه سایت های استفاده کننده از سیستم های مدیریت محتوای نام آشنا، استفاده شده است که این میزان برابر 25% کل وب سایت ها است.
مقایسه سیستم های مدیریت محتوا و درصد سهم از بازار
مقایسه پنج ساله سهم از بازار سیستم های مدیریت محتوا
آمار فوق با وجود شناور و غیر قطعی بودن بسیار شناور است اما نشان دهنده کاهش آهنگ رشد وردپرس نیز است. گرچه مت مولنوگ بلندپروازانه اعتقاد دارد که این آمار نشان دهنده این است که وردپرس هنوز شانس استفاده شدن بر روی 57 درصد از وب سایت هایی که از CMS استفاده نمی کنند را دارا می باشد.

مقایسه سیستم های مدیریت محتوا در آخرین ماه های 2015
سهم از بازار شش سیستم مدیریت محتوا در مقایسه با یکدیگر و در مقایسه با کل وب در نوامبر 2015
با این وجود کنترل کردن سهم نیمی از بازار هنوز هم نکته بسیار مهمی است. گرچه این مزیت معایبی مانند افزایش حمله های امنیتی را نیز به همراه دارد، که وردپرس را مجبور به رفع مشکلات امنیتی بسیار زیادی در طول دوره حیات خود کرده است.

اگر شما از خدمات نگهداری و پشتیبانی طراحی وب ایران برای وردپرس یا طراحی سایت های سریع مبتنی بر بسترهای متن باز استفاده نمی کنید آگاه باشید که مهمترین کار هر روزه شما به روزآوری، به روزآوری و به روزآوری است.

تکنولوژی W3Techs برای تهیه این آمار از ده میلیون وب سایت اول الکسا استفاده کرده است. در این بررسی اگر صفحه ای از وب سایت شامل یک تکونولوژی باشد به تمام سایت تعمیم داده شده است.
همچنین از آنجا که تعدادی از دامنه های سطح بالا مانند sun.com بر روی دامنه های دیگر مانند oracle.com فوروارد است، تعداد بررسی کمتر از ده میلیون است اما این جامعه آماری بزرگ می تواند صحت نسبی اطلاعات را تایید کند.
webdesigniran.com

منتشر شده در آموزش طراحی سایت

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *