رفتن به نوشته‌ها

هاست لینوکس آلمان با کد تخفیف

اگر به دنبال خرید هاست برای ساخت سایت خود هستید، حتماً یکی از گزینه های تان هاست لینوکس آلمان است. هاست لینوکس آلمان به دلیل سرعت و پایداری مناسبی که دارد، در برابر هاست هایی مثل هاست ایران ارجحیت دارد. حتی تا قبل از افزایش نرخ ارز، از نظر قیمتی هم بسیار مقرون به صرفه بود. تا حدی که انتخاب اول همۀ وبمسترها و طراحان سایت بود. هر چند که در میان متخصصین امر، غیر حرفه ای بودن سخت افزارهای دیتاسنترهایی مثل هتزنر کاملاً مشخص بود. ولی باز هم کیفیت قابل توجهی دارد که خیلی ها را به سمت خود جذب کرده است. در این مقاله به معرفی هاست لینوکس آلمان با کد تخفیف خواهیم پرداخت.

هاست لینوکس آلمان با کد تخفیف
هاست لینوکس آلمان با کد تخفیف

هاست آلمان را معمولاً با دیتاسنتر هتزنر آلمان می شناسند. هر چند که دیتاسنترهای دیگری هم هستند که در این کشور فعالیت می کنند. اما این دیتاسنتر حداقل برای ما ایران ها، آن قدر معروف شده است که تا اسم هاست آلمان به گوش مان می خورد، یاد هتزنر می افتیم. هنوز هم که هنوز است، با توجه به افزایش ۴ برابری قیمت ارز، خیلی ها سراغ هاست لینوکس آلمان را می گیرند. چرا که از نظر پایداری خیال شان راحت است که قطعی و بالا و پایین رفتن سرعت ندارد.

اگر وب و سایت های مختلفی را زیر و رو کرده باشید، به دنبال اینکه یک هاست لینوکس آلمان خوب پیدا کنید، ممکن است هر کدام از آنها به یک دلیل نظر شما را به خود جلب کرده باشند. یکی قیمت مناسبی داشته، دیگری از نظر کیفیت خیال شما را راحت می کرده و یکی دیگر هم گزینه های اختیاری خوبی را در دسترس شما قرار می داده است. حالا ما در این مقاله می خواهیم هاستی را معرفی کنیم که تقریباً تمامی این گزینه ها را با هم دارد!

سرویس های هاست وبنولوگ که به نشانی Webnolog.net در دسترس است، برای مدت چندین سال نظر کاربرانش را به خود جلب کرده است. این هاست ها که به هاست لینوکس آلمان مشهور است و از آخرین تکنولوژی نرم افزارهای سرور استفاده می کند، اول از همه کیفیت مناسبی را دارند. کیفیت سعی شده هیچ وقت قربانیِ دیگر مزیت ها نگردد.

در مرحلۀ بعدی قیمت های هاست های وبنولوگ طوری تنظیم شده که همگان بتوانند، با توجه به افزایش قیمت هاست، سایت خود را راه اندازی کنند یا نگرانی کسانی که از قبل سایت داشتند را از نظر هاست کاهش دهد. قیمت های مقرون به صرفه به همراه کدهای تخفیفی که ارائه می گردد، قطعاً نظر خیلی ها را به خود جلب می کند.

از طرف دیگر گزینه های رایگانی برای هر خرید هاست در اختیار مشترکان قرار داده می شود که شاید دانستن آنها برای شما جالب باشد.

ویدیوهای آموزشی رایگان به زبان فارسی به صورت پکیج
بسته قالب های حرفه ای رایگان برای وردپرس
ارائۀ خدمات رایگانی مثل SSL و خدمات پشتیبانی حرفه ای
اینها از برترین گزینه های رایگان در کنار هاست های لینوکس آلمان سایت وبنولوگ بود که برای کسب اطلاعات بیشتر به شما پیشنهاد می شود تا به صفحه بسته های میزبانی وبنولوگ مراجعه نمایید. مورد اول یعنی ویدیوهای آموزشی در حین ثبت سفارش باید توسط شما انتخاب شوند. مورد دوم و سوم هم برای تمامی مشتریان فعال می باشد. به جهت استفاده از تخفیف ۱۰ درصدی سفارش هاست لینوکس آلمان هم پیشنهاد می گردد حتماً از کد تخفیف off10wy استفاده کنید که باید در مراحل ثبت سفارش آن را وارد نمایید.

webnology.ir

منتشر شده در آموزش طراحی سایت

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *