رفتن به نوشته‌ها

رنگ سال 2017

رنگ سال 2017


سبزی، طراوت و سرزندگی نماد شروعی دوباره است. شرکت پنتون با شعار تازگی و طراوت به ادعای حساب اینستاگرامش، بازتابی از آنچه در دنیای ما رخ می دهد را مبنای انتخاب رنگ سبز چمنی به عنوان رنگ سال 2017 و رنگ سال 1396 می داند. رنگ سبز نماد اتصال مجدد ما به طبیعت و اتحاد ما برای اهداف بزرگتر است. این رنگ سبز با ترکیبی سبز-زرد، رنگی چند فصلی است که به عنوان رنگ سال در صنعت زیبایی، صنعت مد، محصولات مصرفی و گرافیک و نرم افزارهای طراحی و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارد.

شرکت پنتون Pantone آمریکا با استانداردسازی و سیستم کدگذاری رنگ برای صنعت چاپ به شهرت رسید ولی به عنوان تعیین‌کننده غیررسمی رنگ سال نیز شهرت جهانی دارد. پنتون از سال 2000، در آغاز هر سال، از طریق نظرسنجی و کارشناسی، رنگ مخصوصی را به عنوان رنگ سال معرفی می کند.

رنگ سال 2017 رنگ سبز چمنی از ترکیب رنگ های سبز و زرد و نماد ارتباط با طبیعت است.
رنگ سال 2017 از نگاه پنتون یک رنگ نمادگرایانه است که لحظه ای از جهان اطراف ما را به نمایش می گذارد. رنگ سبز چمنی به نام GREENERY با شماره کد PANTONE 15-0343 یک رنگ سبز-زرد است. سبزی، سرزندگی که در سایت رسمی و حساب اینستاگرامی پنتون نیز مورد اشاره قرار گرفته است نوید سالی سرشار از طراوت و نشاط را به ارمغان می آورد. در زیر به یکی از ویدیو-پست های شرکت پنتون برای معرفی رنگ سال 2017 نگاه می کنیم.

webdesigniran.com

منتشر شده در آموزش طراحی سایت

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *