رفتن به نوشته‌ها

تاثیر ساختار سایت بر رنکینگ آن

در دنیای امروز که اینترنت سبب شده مرزها کنار رفته و افراد در نقاط مختلف جهان بتوانند با یکدیگر در ارتباط باشند، یکی از رموز موفقیت شاغلین در حرفه های مختلف این است که محصولات و کسب و کار خود را در فضای مجازی معرفی نماید. برای این منظور، اولین اقدامی که هر فرد به عنوان وبمستر باید انجام دهد این است که یک سایت با طراحی اصولی راه اندازی کند. طراحی سایت نقش مهمی در سئو سایت شما دارد و لذا وبمستر باید بر روی اجزای مختلف سایت به اندازه کافی تمرکز نماید تا با بهینه نمودن هر بخش، به طور کلی بتواند سایت را ارتقا دهد. اما در میان تمام قسمت های مختلف سایت، برخی از سایت ها تاثیر بیشتری در این زمینه دارند:

۱- تعداد صفحات خود را زیاد کنید.

هر سایت یک صفحه اصلی دارد و چند صفحه فرعی. هر چه صفحات فرعی سایت را زیاد کنید، شانس شما در دیده شدن سایت شما توسط گوگل و موتورهای جست و جو بیشتر خواهد شد. توصیه می کنیم که برای هر مطلب جدید، یک صفحه جدید در سایت باز کنید زیرا با این کار گوگل در نظر می گیرد که سایت شما در حال گسترش است در نتیجه این عمل در رنکینگ سایت شما موثر خواهد بود.

۲- برای هر صفحه، یک عبارت کلیدی در نظر بگیرید.

در هر صفحه، یک مطلب جدید قرار می گیرد. هر وبمستر باید برای هر صفحه، از یک یا دو عبارت کلیدی موجود ر آن صفحه برای شناسایی استفاده کند تا موتور جست و جو در ایندکس نمودن صفحات، سریع تر عمل نماید. لازم نیست تعداد عبارات کلیدی را بیش از ۳ مورد نمایید زیرا بیشتر از این تعداد تاثیری بر رنکینگ سایت شما نخواهد گذاشت.

۳- بهینه سازی صفحه اصلی سایت اهمیت زیادی دارد.

شما می دانید که زمانی که یک کار بر وارد سایت شما می شود، شانس دیده شدن صفحه اصلی سایت، چندین برابر بیشتر از صفحات دیگر است لذا این صفحه باید همیشه به روز رسانی شده و به بهترین شکل ممکن بهینه شود تا کاربر بیشتری به سمت خود جذب کند.

۴- منوی ناوبری خود را بهینه کنید.

منوی ناوبری شما در واقع راهنمای سایت شما برای کاربران است لذا در لینک های منوی خود از کلمات کلیدی استفاده کنید زیرا گوگل برای این صفحات ارزش بیشتری قائل خواهد بود و لذا شانس دیده شدن سایت شما بیشتر می شود

fastseo.ir

منتشر شده در آموزش طراحی سایت

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *